Pistolero Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 По принцип да... но като се стигне тази стъпка тогава се правят изчисления, защото част от покупките могат да минат за разход и т.н.т. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiffo Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 И аз не бих платил 10% данък за това, че съм продал крипто. М'че откъде накъде? Банката или държавата с какво точно са ме улеснили, че да мога да си правя крипто сделките, та да им плащам за това? Че са ми дали интернет ли? vamp111 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 За това не се харчи криптото за фиат а когато му дойде времето директно за ламбота и кукуруз на плажа Така няма да има излизане във фиат няма да се дължи данък. Ако те питат от къде ги имаш - едно време си ги изкопах AdamKadmon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red5 Posted September 22, 2018 Report Share Posted September 22, 2018 На 20.09.2018 г. at 15:45, Гари написа: Май си кривиш душата. Можел си да бродадеш биткойните и да ги държиш в долари в кракен. А за данъка - не НАП трябва да доказва, че имаш печалба, ти трябва да доказваш цената си на придобиване. Ако не можеш да я докажеш с документи, по закон плащаш 10% върху цялата сума от продадените биткойни. Не си кривя душата.Ако обичаш недей да злорадстваш на моето нещастие, това е много подло. Имах регистрация само в кракен но точно тогава той беше офлайн със седмици, ако си в час изобщо със ситуацията тогава. Правех стотици опити всеки ден но не ме пускаше. Вече имах съмнения, че борсата ще фалира и не исках да рискувам да си загубя парите като ги държа постоянно там. В същото време, дори и да успея да си преведа парите в ОББ, после при спад на биткойна може и да не ми позволят изходящ транфсер за да купя отново. От Пиб също ми отказаха такъв за регистрацията в coinbase. Когато разбрах, че може от ДСК към coinbase вече беше късно - биткойна беше паднал до 6 000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vamp111 Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 не се косете, че не сте успели да продадете биткойн за фиат, вероятно това ви е довело до днешния ден а утрешния ще е по-хубав иска се търпение! @red5 ако биткойните ти са били на портфейл за който имаш частните ключове значи имаш да получаваш дивиденти от множеството форкове ако не си свършил още тази работа и ти е интересно пиши ми на лично Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asoto_1981 Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Още ли го нищите това закупуване на крипто?Най простия начин е като си направите една сметка в която и да е бг банка и си изкарате пластика ....зареждате сметката с български лв и от там директно в револют (без никакви такси ,само вкарвате даните на пластиката и сумата която ще дръпнете от нея,револют директно ти ги обръща в евро),от там в коинбейс !Днеска 300лв превод ми стана до койнбеис за 1-2часа!Като дойде време да тегля въобще няма да плзвам бг банка а ще си ги държа в революта и ще им ползвам тяхната пластика(освен ако не ми потрябват по големи суми) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sad_wolf Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Ето ме и мен отново... Не мога да намеря думи, с които да ви опиша възмущението и отвращението което вече изпитвам към Банка ДСК... Ще се опитам да ви разкажа най-основното основното от това, което се случи след предния ми пост. Опитах се да направя превод през Директ, попълних бланката всичко точно, уж се изпрати, но няколко дена стоеше в графата неизпратени и не ми позволяваше да го изпратя. Потърсих и според прочетеното в сайта им разбрах, че трябва да имам един от методите за потвърждаване, за да мога да подписвам преводи към други банки (тоукън устройство, цифров сертификат или КЕП). До този момент аз съм си виновен за това, че не можеше да се изпрати превода, въпреки че ми се вижда глупаво измислена системата им да ми позволява попълня данните за превод чрез Директ без да имам сертификат и уж да изпраща превода, а на практика да не се изпраща. Обадих им се да ги питам какво представлява този цифров сертификат и дали се плаща някаква такса на СМС, обясни ми жената, всичко точно уж. На следващия ден отидох на гише (този път в различен клон на ДСК) да поискам да ми бъде активиран цифров сертификат сертификат, както и 3Д парола към карта. Процедурата с 3Д паролата мина бързо и лесно, но щом се стигна до цифровия сертификат ме питаха дали съм си сменял личната карта. Отговорих им, че никога не съм. Служителката извика нейна колежка (изглеждаща доста по възрастна от нея) за помощ и доколкото ги чух да си говорят им давало невалидно ЕГН или номер на лична карта. Колежката и обяснява каква грешка излизало и че не съм сменял лична карта и дъртата скочубра почва да спори с нея, че видиш ли нямало значение аз какво съм казвал, а какво и излизало на компютъра. Още в началото се опитаха да ме изкарат луд и да прехвърлят вината върху мен за това, че системата им е скапана и не излиза че нямам сметка при тях. Почнаха да проверяват и на другото гише и все пак успяха да влезнат отнякъде и да видят, че имам сметка при тях. Почнаха да си говорят, че липсвали разни документи там, като сканирана лична карта и тн., чудеха се как изобщо съм им клиент като липсват тези документи. Въпросната служителка (възрастната) беше тази, която ми откри сметката преди повече от година там). Взеха да влизат в някакви други портали и все пак успяха да стигнат донякъде и им излязоха част от сканираните документи, но всеки път щом се опитваха да направят някаква промяна или нещо такова или ги изхвърляше или им „блокираше“ цялата система. Звъняха на някакъв support, при който доколкото разбрах вдигнали ръце и им казали, че не зависело от тях. След това на 2 пъти се опитваха да звънят до някакъв друг отдел в София, който така и не им вдигна. В крайна сметка след 40 минути ровене, пуфтене и коментари, че нямало как да съм клиент от толкова време понеже им излизало, че съм бил регистриран от няколко дни в Директ, ми казаха аз да се свържа с обслужване на клиенти по телефона, понеже те нямало какво да направят. През това време обслужваха други клиенти и нямаше проблем при тях. Помислех, че е някакъв локален проблем в този клон. Отидох в друг и при първите няколко опита ситуацията беше същата. Даже се учудиха, че въобще им излиза грешка, защото досега не им се било случвало. Събраха се 3 служителки да се кьорат пред екрана и на 3тия път стана, изкараха бланката, подписах се и всичко готово и точно... да ама не. Казаха ми каза, че до 24 часа ще бъде активиран цифровият сертификат, но до момента все още не е. Случката се развива на 19ти септември и до този момент още не са го активирали. Звъннах отново на Call центъра им на 22ри, казаха ми че ще отворят ticket към друго ниво на поддръжката им , за да проверят какво се случва. Мисля да изчакам до сряда, ако няма резултат пак звъня и им давам последен шанс да си оправят мизериите, ако пак нищо не стане ще обмислям да ги сменям. batibon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batibon Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Искрено ти съчувствам, тук си е така, за да направиш нещо което е твое право, ти трябва да доказваш с документи, висене по опашки, с искане, с ходене от едно гише до друго и обратно и прочие врътни и връщания.... за да постигнеш своето. В една банка две са важните неща - поддръжката и сигурността, щом супорта не може в момента да реши проблема ти и те хвърля на оператор на кол-център.....който ще замаже положението и ще ти каже, че тия дни ще се работи по проблема ти,.............. всеки си измива ръцете, никой не иска да носи отговорност, проблема ти виси на плета. И да смениш банката дали другата няма да е същия тип? Нищо не ти пречи да пробваш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vamp111 Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 аз само да допълня, че този цифров сертификат, който дск са ми издали преди 3 години и би трябвало да позволява достъп до и-нет банкирането ми само от 1 браузър на 1 компютър с 1 ip ( така пишеше) освен че е изтекъл преди 2 години продължавам да си влизам от всякъде по всяко време в сайта им и да си пускам ордерите... доста добър отдел за сигурност явно имат.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 @sad_wolf на едни мои клиенти трябваше да им предоставят виртуален пос. В крайна сметка дадоха апита и една умряла документация от 2009 по която се разработи модул към онлайн магазина. В крайна сметка този модул заработи само на демо-то им. В реална среда не можа. Съпорта им нищо не съпортна да каже защо и тн... 10 мейла 2 месеца, по телефон не можеш да се свържеш с тях и тн.. Накрая хората с онлайн магазина се отказаха от тях. пс. В Мола иначе са сложили робот да те обслужва, така и не съм влизал там. Тази банка е двупотопна и все по вече се връща в ерата на Държавна Спестовна Каса. Бягайте от там. Също така взимат много такси ако плащаш през епай те таксуват допълнително! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sad_wolf Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 Преди малко ми се обадиха, за да ми кажат, че отново трябва да отида в техен клон и отново да заявя да ми активират цифров сертификат... Казаха ми, че уж не трябвало да има проблем вече. Ще пиша какво е станало. vamp111 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sad_wolf Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 Преди малко отидох в клон на ДСК и познайте какво стана...нищо... Този път имаше проблем на всички гишета при жалките им опити да обслужват клиентите си. Непрекъснато или нямаха достъп до нещо си или ги изхвърляше. В крайна сметка се разбрахме когато евентуално им се оправи системата да ми се обадят. Дадох им една седмица, ако не сменям банката. Страшни малоумници са, по телефона ми казват, че нямало проблем вече и като отида, че няма възможност да се получи отново същият проблем, а в клона този път дори не успяха да ми изкарат формуляра за сертификата. На всичкото отгоре като се оправило задължително се налагало да ми сменят паролата на директ-а... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKadmon Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 Преди 20 часа, sad_wolf написа: Ето ме и мен отново... Не мога да намеря думи, с които да ви опиша възмущението и отвращението което вече изпитвам към Банка ДСК... Ще се опитам да ви разкажа най-основното основното от това, което се случи след предния ми пост. Опитах се да направя превод през Директ, попълних бланката всичко точно, уж се изпрати, но няколко дена стоеше в графата неизпратени и не ми позволяваше да го изпратя. Потърсих и според прочетеното в сайта им разбрах, че трябва да имам един от методите за потвърждаване, за да мога да подписвам преводи към други банки (тоукън устройство, цифров сертификат или КЕП). До този момент аз съм си виновен за това, че не можеше да се изпрати превода, въпреки че ми се вижда глупаво измислена системата им да ми позволява попълня данните за превод чрез Директ без да имам сертификат и уж да изпраща превода, а на практика да не се изпраща. Обадих им се да ги питам какво представлява този цифров сертификат и дали се плаща някаква такса на СМС, обясни ми жената, всичко точно уж. На следващия ден отидох на гише (този път в различен клон на ДСК) да поискам да ми бъде активиран цифров сертификат сертификат, както и 3Д парола към карта. Процедурата с 3Д паролата мина бързо и лесно, но щом се стигна до цифровия сертификат ме питаха дали съм си сменял личната карта. Отговорих им, че никога не съм. Служителката извика нейна колежка (изглеждаща доста по възрастна от нея) за помощ и доколкото ги чух да си говорят им давало невалидно ЕГН или номер на лична карта. Колежката и обяснява каква грешка излизало и че не съм сменял лична карта и дъртата скочубра почва да спори с нея, че видиш ли нямало значение аз какво съм казвал, а какво и излизало на компютъра. Още в началото се опитаха да ме изкарат луд и да прехвърлят вината върху мен за това, че системата им е скапана и не излиза че нямам сметка при тях. Почнаха да проверяват и на другото гише и все пак успяха да влезнат отнякъде и да видят, че имам сметка при тях. Почнаха да си говорят, че липсвали разни документи там, като сканирана лична карта и тн., чудеха се как изобщо съм им клиент като липсват тези документи. Въпросната служителка (възрастната) беше тази, която ми откри сметката преди повече от година там). Взеха да влизат в някакви други портали и все пак успяха да стигнат донякъде и им излязоха част от сканираните документи, но всеки път щом се опитваха да направят някаква промяна или нещо такова или ги изхвърляше или им „блокираше“ цялата система. Звъняха на някакъв support, при който доколкото разбрах вдигнали ръце и им казали, че не зависело от тях. След това на 2 пъти се опитваха да звънят до някакъв друг отдел в София, който така и не им вдигна. В крайна сметка след 40 минути ровене, пуфтене и коментари, че нямало как да съм клиент от толкова време понеже им излизало, че съм бил регистриран от няколко дни в Директ, ми казаха аз да се свържа с обслужване на клиенти по телефона, понеже те нямало какво да направят. През това време обслужваха други клиенти и нямаше проблем при тях. Помислех, че е някакъв локален проблем в този клон. Отидох в друг и при първите няколко опита ситуацията беше същата. Даже се учудиха, че въобще им излиза грешка, защото досега не им се било случвало. Събраха се 3 служителки да се кьорат пред екрана и на 3тия път стана, изкараха бланката, подписах се и всичко готово и точно... да ама не. Казаха ми каза, че до 24 часа ще бъде активиран цифровият сертификат, но до момента все още не е. Случката се развива на 19ти септември и до този момент още не са го активирали. Звъннах отново на Call центъра им на 22ри, казаха ми че ще отворят ticket към друго ниво на поддръжката им , за да проверят какво се случва. Мисля да изчакам до сряда, ако няма резултат пак звъня и им давам последен шанс да си оправят мизериите, ако пак нищо не стане ще обмислям да ги сменям. Извинявам се, че се повтарям за пореден път, но бих искал някой да ми отговори на въпроса защо просто не използвате дебитната си карта при закупуване от койнбейс, за 2 сек BTC ти е в сметката. Единствено тези допълнителни 1.5 % такса ли са проблема или реално има нещо по-страшно ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubk Posted October 1, 2018 Report Share Posted October 1, 2018 Здравейте, моля за препоръки за Койнбейс или Битстамп е за предпочитане да се използва, като виждам тук и там има оплаквания за бързината на СЕПА трансферите и в двете посоки при Койн Бейс. И забелязвам и марджина при покупката на крипто про коинбейс е малко голяма но пък таксите са малко по-малки. Моля да споделите лични вщечатления и препоръки. Благодаря Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vamp111 Posted October 1, 2018 Report Share Posted October 1, 2018 лично мое мнение, най-добрата борса е битстамп, но НЕ и най-удобната при мен безотказно работи дск->кракен-дск, знам че повечето потребители ползват междинна рампа revolut който се явява м/у банката и борсата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sad_wolf Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 Здравейте, този път пиша понеже има положително развитие на ситуацията с ДСК. В края на миналата седмица получих СМС, че номера ми е активиран за ползване на сертификат. В неделя го "инсталирах" и вече ми излиза, че всичко е наред и уж вече мога да извършвам преводи през директ. Днес пак бях до техен клон, за да си взема копие на листа за сертификата, понеже предния път забравиха да ми го дадат. Тези дни мисля да пробвам отново да направя превод към кракен, ще видя дали ще мине и пак ще пиша. Чакам да видя какво ще се случи с цената на БТЦ и го пускам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sad_wolf Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 На 25.09.2018 г. at 18:51, AdamKadmon написа: Извинявам се, че се повтарям за пореден път, но бих искал някой да ми отговори на въпроса защо просто не използвате дебитната си карта при закупуване от койнбейс, за 2 сек BTC ти е в сметката. Единствено тези допълнителни 1.5 % такса ли са проблема или реално има нещо по-страшно ? Бях пробвал да купя от Coinbase с карта преди доста време (мисля че беше около септември или октомври месец миналата година) и не се получи. Изписваше някакви грешки, може да е било, защото нямах 3Д парола на картата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKadmon Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 преди 55 минути, sad_wolf написа: Бях пробвал да купя от Coinbase с карта преди доста време (мисля че беше около септември или октомври месец миналата година) и не се получи. Изписваше някакви грешки, може да е било, защото нямах 3Д парола на картата. Най-вероятно е това. Аз в неделя си направих експеримент с малка сума и пратих от карта към револют към койнбейс. Е още не е минал преводът. Сега вместо да започвам да се разправям с разни съпорти на едните, че на другите, та кой знае кога ще има обратна връзка, следващия път ще си преглътна тези 3% без да му мисля Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red5 Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 Пробвах малка сума от кракен към ОББ. Върнаха ми парите след 2 седмици неяснота. От кракен ми писаха, че трябвало ръчно да я възстановят, затова се забавили. Онзи ден пуснах към fibank и вчера пристигнаха. Отбелязах в сайта тази транзакция. vamp111 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartenBG Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 Преди 5 часа, AdamKadmon написа: Най-вероятно е това. Аз в неделя си направих експеримент с малка сума и пратих от карта към револют към койнбейс. Е още не е минал преводът. Сега вместо да започвам да се разправям с разни съпорти на едните, че на другите, та кой знае кога ще има обратна връзка, следващия път ще си преглътна тези 3% без да му мисля От Револют към Койнбейс и обратно няма никакви проблеми към момента. Койнбейс си смениха IBAN-а преди месец и нещо или два, без да уведомят по мейл. Получих такъв, едва наскоро, след като бях превел пари по старият им IBAN и се разправях със съпорта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjzagf4sb Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 36 minutes ago, MartenBG said: От Револют към Койнбейс и обратно няма никакви проблеми към момента. Койнбейс си смениха IBAN-а преди месец и нещо или два, без да уведомят по мейл. Получих такъв, едва наскоро, след като бях превел пари по старият им IBAN и се разправях със съпорта. Когато влезеш в CB по принцип ти изскача съобщение, че IBAN-a им е друг. Но като цяло трябваше да уведомят по имейл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKadmon Posted October 3, 2018 Report Share Posted October 3, 2018 Къде да им намеря новия IBAN ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjzagf4sb Posted October 3, 2018 Report Share Posted October 3, 2018 2 hours ago, AdamKadmon said: Къде да им намеря новия IBAN ? Аз използвам Revolut за депозити и след промяната на IBAN-a, си изтрих Revolut акаунта от Linked Accounts и го добавих отново вече с новите данни на CB. Пробвах да депозирам малка сума ЦКБ->Revolut->CB и трансфера мина за няколко часа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pistolero Posted October 3, 2018 Report Share Posted October 3, 2018 Преди 4 часа, AdamKadmon написа: Къде да им намеря новия IBAN ? На pro.coinbase отиваш на депозит в евровата сметка и е там... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f12 Posted October 15, 2018 Report Share Posted October 15, 2018 On 10/2/2018 at 11:07 PM, MartenBG said: От Револют към Койнбейс и обратно няма никакви проблеми към момента. Не мога да потвърдя. Пробвам да регистрирам нов акаунт в CB и при линкване на Revolut картата в CB ми излиза в Revolut, че не поддържали този търговец (Sorry, your payment failed as we do not support this merchant.). Гледам във форумите на Revolut пише, че спряли съпорта на крипто exchange provider-ите през май... не знам как вие правите успешни транзакции. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.